-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Første elektrifiserte Maserati
Her er første bilder av en ny generasjon av Maseratis klassiske kjøremaskin.
GranTurismo er en over 70 år gammel betegnelse hos Maserati, men du får ikke tak i den ny i dag. Forrige generasjon gikk etter 12 år ut av produksjon i 2019.
Men nå er en ny GranTurismo under utvikling, og her er de første bildene av den ekte varen, om enn godt kamuflert.
Regn med at nykommeren får tilsvarende proporsjoner som forgjengeren, men vi ser av bildene at den får mykere linjer og trekk fra supersportsbilen MC20.
Fra offisielt hold er det klart at GranTurismo blir Maseratis første elbil, men denne prototypen har forbrenningsmotor, så fremtidige kunder kan nok velge drivlinje etter eget ønske. Noe annet ville være altfor risikabelt for den italienske luksusprodusenten.
Under panseret på denne prototypen mener våre kilder Maseratis 3,0-liters V6 med twin turboteknologi ligger – motoren som debuterte i MC20 – trolig utstyrt med mild eller ladbar hybridteknologi.
Det viktigste for fremtiden er imidlertid den elektriske drivlinjen som etter GranTurismo vil finne veien til alle Maseratis modeller.
Maserati har gitt den nye drivlinjen betegnelsen Folgore, som er italiensk for «lyn», og den vil kombinere én motor på framakselen med to på bakakselen. Det betyr potensiale for masse muskler og firehjulsdrift.
Trolig skal bilen vises offentlig mot slutten av inneværende år, men det tar nok minst et år før den er tilgjengelig i salg. En GranCabrio vil trolig følge et års tid etter coupéen.
Foran nye GranTurismo i lanseringskøen ligger Grecale – en SUV med nært slektskap til Alfa Romeo Stelvio som vi omtalte for noen uker siden.