-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Sniktitt på Audis neste suksess
Audi skal snart presentere sin neste elbil – Q4 e-tron. Her får du en forhåndstitt.
Nå kan jo ikke alle elbilene til Audi bare hete e-tron, så når de lanserer sin neste el-SUV kombinerer de e-tron med bokstav og tall.
Les vår første prøvekjøring av Audi e-tron
Siden nykommeren som nå skal lanseres ligger mellom Q3 og Q5 i størrelse, er det naturlig at den skal hete Q4 e-tron.
Vi møtte den som konsept på fjorårets Genève-utstilling, og vi viste renderinger i januar da vi også avslørte en del detaljer rundt bilen.
Den nye modellen skal bygges på VW-gruppens MEB-plattform – noe som muliggjør at du som kunde kan velge mellom ulike batteristørrelser, hvor den største pakken har en kapasitet på 82 kWt med en antatt rekkevidde på inntil 450 kilometer basert på WLTP.
En motor på hver aksel gir en samlet effekt på drøye 300 hestekrefter og gjør bilen berettiget til å bære Audis Quattro-logo.
Med en hurtiglader på 125 kW fyller du nye 30 mil rekkevidde i løpet av en halvtime.
BILTEST: De store elbilers år
Audi e-tron er Norges suverent mest solgte bil i første halvår, og en mindre modell der prisen trolig presses ned mot 400.000 kroner vil utvilsomt gi Audi ytterligere markedsandeler.