-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kineser går til Brabus
Premium-merket til Great Wall har nettopp sluppet noen skisser av en oppjazzet utgave av VV7-SUV-en. De har gått til Tyskland etter hjelp.
Det er ikke lenge siden VV7 fra WEY debuterte. I fjor høst en gang. Nærmere bestemt møtte vi dem på bilutstillingen i Frankfurt.
WEY er prestisjemerket til Great Wall, og derfor er det vel ikke så underlig at de lager enda mer prestisje med den nye VV7 GT.
Og selvfølgelig klarer man å legge på noen sportslige over- og undertoner hjemme i designavdelingen i Shanghai, men enda mer prestisjete blir det selvfølgelig om man får et av de europeiske motehusene til å hjelpe.
De har faktisk gått til Brabus som vel egentlig først og fremst forbindes med Mercedes (og litt Smart).
Fra disse skissene er det ikke lett å se hvilkes store inngrep som er gjort.
Vi har en front som kanskje er blitt litt skarpere både i grill og i utforming av lysene. Det er sikkert gjort noe bak også, siden den enden dominerer den ene av skissene.
Men vi ser jo også at det er litt spoiler-aktig, både bak og foran, og at det legges vekt på skikkelig hjul – sikkert 21-tommere og 265 mål.
Hva riddere og lanser og hester og sverd og skjold har å gjøre med en WEY VV7 GT by Brabus skjønner jeg imidlertid ikke. Det blir kanskje forklart når vi får den i metall og karbon og skala 1:1.
Det sies at den skal vises i slutten av mai.