-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Absolutt siste 991?
Dagens Porsche 911 med kodenavn 991 er på siste vers. Men før den byttes ut vil Porsche tilby nok en spesialutgave. Her har våre fotografer tatt den på kornet.
De første variantene kom på markedet i 2011, så tiden for nok et generasjonsskifte nærmer seg.
Vi har jo servert noen runder med spionbilder og datamanipulasjoner, så for dere som følger oss fast er det ingen stor overraskelse at en helt ny 911 snart skal på veien.
Da Porsche foretok en midtlivs oppdatering av bilen i 2015, medførte det innføring av turbo i de fleste modellvarianter – en dyd av nødvendighet for å innfri stadig strengere utslippskrav.
En del hardcore Porsche-fans rynket på nesen, men kollega Odd Erik konstaterte at den oppdaterte modellen var like mye 911 som før.
I fjor lanserte Porsche en GT2 RS, og normalt er dette den aller siste krampetrekning før et generasjonsskifte, men ikke denne gangen.
Det du ser på bildene er nemlig en 911 Speedster som skal bygges i et lite, eksklusivt antall for at 991 skal gå ut med flagget til topps. De gjorde et tilsvarende grep med forgjengeren 997 da den sang på siste vers i 2010.
Porsche 911 Speedster blir helt åpen og luftig med et minimum av glass. Og selv om det er skjult under kalesjen her, kan du regne med å finne to tradisjonelle "pukler" bak setene.
Den vil benytte komponenter fra Carrera 4, som de brede skjermene, men den får ren bakhjulsdrift. Ellers kan du regne med spesifikasjoner som 911 GTS, hvilket innebærer en 3,0-liters twin turbo boxer med 450 hester.
Opplaget blir meget begrenset og prisen høy, men det spiller neppe noen rolle for kundegruppen Porsche henvender seg til med denne spesialutgaven. Som – med stor sannsynlighet – er aller siste 991-variant, skjønt sikre kan vi ikke være.