-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
GTI for de mest lekelystne
Volkswagen lanserer nå sin nye GTI i en Clubsport-utgave med ekstra krefter og kjøreegenskaper skreddersydd for Nordsløyfa.
De sprekeste versjonene av nye Golf 8 er akkurat ankommet markedet, men de som er ute etter noe mer ekstremt må vente en stund til – her kommer nemlig spesialutgaven de mest ihuga GTI-entusiastene ønsker seg. De som gjerne tar med bilen på bane for å leke seg.
Les også: Hittil raskeste serieprodusert Golf
Golf GTI Clubsport benytter den samme 2,0-literen som nye Golf GTI, men her henter de ut hele 300 hestekrefter – 55 mer enn i originalen. Et dreiemoment på 400 Newtonmeter er i tillegg 30 Nm ekstra.
Bilen har et spesielt Nürburgring kjøreprogram som tilpasser fjæring, dempere og styring til den utfordrende banen.
GTI Clubsport har en rekke detaljer som viser bilens aggressive egenskaper, for eksempel fronten med de store luftinntakene og spoileren som leder luftstrømmen i ideell retning.
Volkswagen presiserer at frontspoileren og bakvingen er mer enn bare designelementer, de sørger også for betydelig økt marktrykk.
Øvrige spesialiteter er 18-tommers felger, en spesialformet diffuser, 10 mm mindre bakkeklaring og bredere sideskjørt. En annen spesiell detalj er ovale enderør i stedet for runde på sportseksosen.
Innendørs er bilen utstyrt med premium sportsseter kledd med ArtVelours som skal gi enda bedre sidestøtte i raske kurver, pluss et sportsratt med perforert skinn og hendler for den 7-trinns DSG-kassen. Og selvsagt – pedaler med alu-look.
Null til hundre på under seks, og toppfarten sperret ved 250.