-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Porsche løser lytter-problemer
Savner du trafikkmeldingene på NRK der du sitter og kjører din klassiske 911 fra 60-tallet med den nydelige Becker Monza Cassette Kurier med L, M og U? Løsningen er her.
Fin radio, selvfølgelig, men nå begynner til og med kassettspilleren å bli litt løen, selvvalgfunksjonen er ødelagt, og kanskje det hadde vært fint med mer enn bare én høyttaler.
Dessuten er det noen som har fortalt deg at den innvendige FM-antennen ikke er særlig effektiv.
Så hva gjør du?
Skifter bil?
Kanskje du hadde gjort det i fjor. I år behøver du ikke gjøre annet enn å sjekke ut den nye firebokstavers koden fra Porsche: PCCM. Du finner snart ut at der har du løsningen.
Porsche Classic Communication Management er det vi snakker om.
Det er fabrikken din det, som nå åpner hele den digitale verdenen også for deg med den klassiske bilen.
DIN1 eller DIN2 åpningen ble tidlig standard på disse bilene, og nå har Porsche utviklet enheter som schmokkes rett på plass i standard-hullet og som ser ganske nøytrale ut når de ikke er i bruk.
De runde, svarte bryterne med Porsche-logo på sammen med de seks trykk-knappene, er helt 1970.
Men den gir deg også en berøringsskjerm med høy oppløsning som gir deg mange 2020-funksjoner, som for eksempel DAB+ eller Apple Car Play eller Bluetooth.
Nav også, selvfølgelig, der dataene ligger på et separat SD-kort.
Det er forskjell på utstyret avhengig av om du kan by på DIN1 eller DIN2-plass.
Den største har en 7-tommers skjerm, den minste nøyer seg med halvparten, og for noen av de mer moderne Youngtimerne, 996 og 986-generasjonene, er PCCM-en på mange måter en erstatning for den PCM’en som var bygget inn fra start.
Det betyr for eksempel at alt av høyttalere og antenner for forsterkere fremdeles kan brukes og at systemet støtter det opprinnelige NAV-displayet.