-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Muskelbil for fire
Her er neste generasjon Audi RS7 ute på test. Det er ikke usannsynlig at den kommer i to utgaver.
Audi RS7 Sportback er en muskelbil med praktiske egenskaper. Fire separate seter, et romslig bagasjerom, firehjulsdrift og masse muskler frister nok mange.
Men så er det prislappen da – et par millioner kroner er godt over bilbudsjettet til folk flest.
Nå som en ny generasjon A7 er på plass hos Audi-forhandlerne, nærmer det seg også lansering av det mest potente familiemedlemmet – RS7.
Den har de samme praktiske egenskapene som A7-modellene, men er i tillegg stylet for å se enda barskere ut.
Det kommer til uttrykk gjennom større luftinntak, bikubemønster i grillen, nye lykter og aerodynamiske detaljer. Blant standardutstyret vil også LED hovedlys inngå.
Skjermene blir bredere for å gi plass til større hjul, 20- og 21-tommere, og mellom akslene monteres sideskjørt som «klistrer» bilen visuelt til bakken.
Hva som skal sitte under det lange panseret i 2019-utgaven av RS7 Sportback er foreløpig ikke offisielt, noe som selvsagt fører til spekulasjoner.
Noen av disse går i retning av en helt ny 4,0-liters twinturbo V8 som også skal brukes av Bentley og etter hvert også Porsche.
I RS7 kan den medføre en effekt på inntil 650 hester – en markant økning fra den utgående modellen som hadde 560 hk i standardtrim og 605 hk med Performance pack.
Men den kan faktisk bli enda råere – det spekuleres nemlig i at neste RS7 kan bli en ladbar hybrid med drivlinjen utviklet for Porsche Panamera S E-hybrid. I så fall får den tilnavnet e-tron.
Det kan bety enda mer effekt, men viktigere for nordmenn som måtte ønske seg en sinna RS7 – vesentlig lavere avgifter siden utslippet er betydelig lavere enn for bensinutgaven – i det minste i teorien.