-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Jeg er mer enn bare én ting
Den skal ikke vises før utpå høsten, men nå slipper Volkswagen den første offisielle informasjon om T-Cross.
Vi har allerede vist spionbilder og datamanipulasjoner og avslørt ganske mye om modellen som blir Volkswagens minste SUV – eller crossover om du foretrekker den betegnelsen.
Den dukket opp som konsept i Genève for to år siden, da var den toppløs. Det blir ikke produksjonsmodellen, i alle fall ikke i første omgang.
Men blir T-Roc Cabriolet en suksess, skal vi ikke se bort ifra at de gjør en tilsvarende vri med lillebror.
«Jeg er mer enn bare én ting» er budskapet fra T-Cross som på tross av en beskjeden lengde på 4.107 mm byr på et fleksibelt interiør siden den er bygget på VW-gruppens fleksible MQB-plattform.
Volkswagen har designet T-Cross med Europa i tankene, men de mener også den har potensial for å bli en volumselger i både Kina og Sør-Amerika.
Les også: Volkswagens fremtid, med taushetsplikt
Baksetene er montert på skinner slik at de kan skyves i lengderetning etter som behovet melder seg for maks baksetekomfort eller mer plass i bagasjerommet.
MQB-plattformen gjør det også mulig å tilby sikkerhetsutstyr som normalt bare er tilgjengelig i større og dyrere modeller siden ledningsnettverket allerede er på plass.
Den skal også komme godt ut i kollisjonstester med standard utstyr som Front Assist og Lane Assist.
Bilen skal vises i løpet av høsten, muligens skjer det på Paris-utstillingen i september. Men hvis du sjekker vår lanseringskalender, så finner du ikke T-Cross der. Årsaken er at norsk lansering er planlagt først i april 2019.
På denne videoen forklarer Jürgen Stackmann, direktør for salg og markedsføring, og Klaus Bischoff, designsjef for Volkswagen, noen detaljer om den nye modellen.