-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Fire norske student-racere
Nå er alle tre vist frem. Formel Student racerne fra Agder, Trondheim og nå sist Rogaland. Her møter vi Bifrost.
I år skal Norge delta i diverse Formula Student race med til sammen fire biler. To av dem kommer fra NTNU i Trondheim og skal kjøre flere løp på kontinentet.
Det knytter seg selvfølgelig spesiell spenning til nysatsingen: autonom racing. Studentene har bygget om fjorårets bil til et elektronisk vidunder med sensorer og regnekapasitet som er helt hinsides.
Her skal bilen ta seg frem på en bane som er ukjent på forhånd, så man kan ikke lese inn noen rute. Og ikke bare skal den finne frem, den skal gjøre det i racingfart også.
Deres andre bil er eldrevet, i motsetning til den som kommer fra Universitetet i Agder. Deres bil følger den klassiske oppskriften med drift fra en ombygd motorsykkelmotor som lager lyd.
Det er heldigvis noen som satser på det elementet i racing også.
Og det er sikkert en smart vei å velge i første omgang. Denne gruppen har nemlig aldri vært med før, så det blir en jomfrutur til Silverstone utpå sommeren.
Stavanger skal også til Silverstone, men det er ikke første gang nei. De har vært med like lenge som Trondheim, men satser ikke like hardt.
De viste frem sin nye bil på tampen av forrige uke for en stor forsamling.
Leif Johan Sevland, som er CEO i Offshore Northern Seas som blant annet arranger den store oljemessen i Stavanger, sto frem og ga Ion-Racing teamet masse skryt.
Andreas Grimstad er prosjektsjef hos hovedsponsoren MECA, han var også til stede og fortalte om hvorfor de syns det er viktig å være med på slikt.
Den nye bilen følger tradisjonen med norrøne navn:
Bifrost heter årets og stiller i klassen med eldrift. Som Agder-bilen skal den også nøye seg med det ene storløpet på Silverstone 13.-15. juli.