-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Citroëns kompakte SUV
I morgen skal vi møte Citroëns C5 Aircross for første gang i Europa. Er det noen spørsmål du vil stille om den, så kom igjen.
Det er litt interessant med en bil som er bygget – skal vi si – motsatt vei.
Betyr det for eksempel at designerne har tenkt Kina i første rekke, eller er det fremdeles mulig å lage kompromisser den veien. Altså slik at en Kina-bil kan passe for Europa, i stedet for motsatt? En Europa-bil som passer for Kina er jo den vanlige oppskriften.
Det er i hvert fall et av de spørsmålene jeg skal ha med meg i morgen når vi skal få en forhåndstitt på denne nye modellen.
Det er kanskje farlig å spå at dette blir den viktigste modellen for Citroën her hjemme, men med hybridalternativ og muligheter for firehjulsdrift og en størrelse og en oppskrift som plasserer den midt i sentrum for oppmerksomheten er det åpenbart at denne blir svært interessant både for kjøpere og selgere.
Vi har gått ganske nøye gjennom denne bilen tidligere, men det er mye vi ikke vet foreløpig.
Spesifikasjoner for Norge for eksempel. Hybrid-rekkevidde etter WLTP-målemetode. Priser, selvfølgelig.
Jeg skal få med meg hjem de informasjonene som foreløpig finnes, og så er det kanskje håp om å få med litt mer etter å ha snakket med de folkene som bygger og selger denne nye modellen.
Og, som sagt, det kan jo være ting du også gjerne vil ha svar på. Gi meg et hint, og jeg skal spørre videre.