-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Klokkemaker på Bonneville
Bell & Ross forbinder du kanskje mest med flyinstrument-inspirasjon, men her har de tatt seg en tur ut på saltflaten ved Bonneville.
Det er vel noe av det reneste som finnes når vi snakker rekord-biler, disse flytankbaserte racerne med fire åpne hjul som dundrer over saltsletten ved Bonneville ved den årlige Speed Week.
Det er dit klokkemakerne bak Bell & Ross-merket tar oss med denne gangen, etter at vi tidligere har tatt del i deres Aero-drømmebil.
Men nå er det altså en ekte Belly-tanker som inspirerer – til de grader at ur-produsenten også har sendt med illustrasjoner av deres egen fiktive drop-tank på fire hjul.
Denne er helt klassisk, men med lukket plass for føreren, tydelige designer-linjer bakover til det hele ender i en fiskehale-finne, med eksosrør nok til å fortelle en ganske støyende historie om en fet V-åtter og med skikkelige plater på hjulene.
Selv har jeg imidlertid problemer med å se forbindelsen mellom det nye uret, som er døpt V2-94 BELLYTANKER, og denne bilen.
Det gikk veldig bra da Bruno Belamich (Bell) og Carlos Rosillo (Ross) hadde jobbet med klokkemerket sitt siden 1994.
Det var i 2005 de virkelig dukket opp over horisonten, med sin nye BR 01. Selv jeg kunne se at her var inspirasjonen hentet fra instrumentene til gamle, handflydde propellfly.
Men hverken da vi fikk Harley-versjonen i 2014, eller Aero-utgaven i 2016 klarte jeg helt å se sammenhengen mellom klokker og kjøretøy.
Samme det, jeg er glad til så lenge de forsyner oss med bilfantasier så lekre som disse, så spiller det ikke så stor rolle hvor mye klokka er.