bilde
Ny tjeneste for enkelt bilhold
Nå lanseres en ny tjeneste som skal gjøre bilholdet enklere enn noensinne. Bak konseptet står en av gigantene i norsk bilbransje.

Easly er en løsning som gjør bilholdet ditt enklere ved å tilby en rekke tjenester. Du leier en ny og sikker bil, forsikring og service er inkludert. Det samme er årsavgift og veihjelp 24/7, sier selskapet i en pressemelding og fortsetter:

I tillegg får du lånebil ved service, og du kan også låne varebil i 3 døgn om du skulle trenge det. Vi tilbyr også gode rabatter på drivstoffkort og ladebrikker og kan administrere bomringskostnadene. Alt samles på en månedlig oversikt for kunden.

Tung aktør
Bak den nye tjenesten står Bertel O. Steen som er Norges nest største bilimportør med merkene Mercedes-Benz, Citroën, DS, Kia, Peugeot og Smart på personbilsiden.

– Easly gir deg som kunde flere fordeler enn vanlig leasing. Du slipper å forholde deg til mange leverandører og fakturaer, men klarer deg med ett kontaktpunkt som hjelper deg med alt omkring bilholdet og avtalen din. Dette skal gi et enkelt bilhold uten negative overraskelser og med stor fleksibilitet, sier Morten Gundersen, som leder utviklingen av Easly.

Den første versjonen av tjenesten ligger nå ute på easly.no hvor du finner noen eksempler på bilmodeller og kostnader. Easly kan enkelt bestilles på nett eller via en Bertel O. Steen-forhandler. Foreløpig er det snaut 20 forhandlerne som deltar i tjenesten.

I tillegg til månedsprisen er det et kapitalinnskudd som varierer med biltypen, men det samme gjelder jo ved leasing. I forbindelse med lansering av XC40 lanserte Volvo et konsept de kaller abonnement, men da uten forskuddslbetaling. 

Stort engasjement
– Våre forhandlere har lenge ønsket å kunne selge et slikt produkt. Tilbakemeldingene vi har fått så langt er gode. Jeg føler meg trygg på at vi med dette kan tilby noe kundene virkelig har behov for, sier Marius Hayler, leder for forhandlernettet i Bertel O. Steen Detalj.

Bertel O. Steen kommer de neste årene til å fokusere mye på å tilby kundene nye tjenester som gjør deres mobilitetsbehov i hverdagen enklere og bedre.

– Easly er en tjeneste som vi har stor tro på. Vi vil følge nøye med på de tilbakemeldinger vi får fra kunder, forhandlere og andre slik at vi stadig vil kunne forbedre produktet i tråd med kundenes behov. Nå har startskuddet gått, og vi vil kontinuerlig forbedre og utvikle Easly videre i tiden som kommer, sier Andre Sjåsæt, konserndirektør for strategi og forretningsutvikling i Bertel O. Steen.

Han sier at det vil komme flere nye lanseringer fra Bertel O. Steen.

– Vi regner med at en stor del av veksten i vår bransje de neste årene vil komme fra nye tjenester. Det er en tydelig målsetning i vår strategi at Bertel O. Steen skal bli en ledende aktør på kundeopplevelse og tilby folk en enkel mobilitetshverdag. Vi kommer derfor til å styrke og utvikle vårt produkt- og tjenestetilbud betydelig de kommende årene. Easly er et godt eksempel på dette, sier Andre Sjåsæt.

Del på facebook   twitter
Annonse: