-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Lang Lexus-SUV
En del amerikanere MÅ ha mulighet for tre seterader når de velger SUV. Det gjør Lexus noe med nå.
Enkelte har ventet på en større SUV fra Lexus, og flere har ment at når RX får en storebror, så må den hete TX.
Syv seter er et krav når man skal konkurrere mot modeller som Acura MDX, Volvo XC90 og en rekke andre såkalte «mid-size» SUV-er på markedet «over there».
Men nå ser det ut som Lexus har bestemt seg for å bruke RX-tittelen også for den lange utgaven, og bare legge til en L bakerst i betegnelsen – etter tallet – 350 eller 450h.
L-utgaven vil få en litt strukket akselavstand og noe større overheng bak for å gi rom til en tredje seterad.
Utstyrsnivået blir som i en standard RX-modell, og det forventes at denne får en facelift i anledning lanseringen av storebror.
En lang RX er nok primært interessant for Nord-Amerika, men det er ikke utenkelig at den etter hvert finner veien til Europa også. Den norske importøren har som policy ikke å uttale seg om fremtidige modeller, så vi får nøye oss med å spekulere.
RX 450 h er faktisk nest mest solgte Lexus-modell hittil i år med 154 registreringer ifølge OFV. Foran seg på statistikken har den bare NX 300h med 231 biler – begge med hybrid drivlinje som eneste alternativ.