-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Østberg satser i Polen
Førstkommende helg kjøres et av sesongens raskeste løp i rally-VM, og Mads Østberg er klar for å knekke koden på rallyveier han de par siste årene ikke helt har funnet ut av.
Rally Polen er etter Rally Finland det VM-løpet som byr på de høyeste hastighetene, med grusveier der bilene vil oppnå mer enn 200 km/t mange ganger.
– Nå har vi hatt tre løp på grus med røffe forhold og steinete underlag. Rally Polen er helt annerledes og kan helst sammenlignes med Finland, men uten så mye hopp. Jeg har slitt litt med å finne ut av Rally Polen de par siste årene, men etter en test på polske veier søndag, føler jeg at jeg er klar for å knekke koden, sier Mads Østberg.
Mads og kartleser Ole Fløene har vist lovende takter med sin Ford Fiesta WRC i alle fire løpene de har kjørt i år. Fra start har de vært med helt i toppen i Sverige, Argentina, Portugal og Sardinia, men så har punkteringer eller tekniske problemer spolert mulighetene til gode resultater.
– Det gjelder å gjennomføre et helt rally uten problemer. Hittil har det vist seg å være vanskelig, men det er bare et tidsspørsmål før det skjer. Det har nok likevel kommet som en overraskelse på enkelte at en «privatfører» kan være så konkurransekraftig i VM, sier han.
Hva han forventer seg av Rally Polen, som for øvrig er et av verdens eldste med historie helt tilbake til 1921, er han spent på selv.
– Først og fremst er målsettingen å fullføre løpet, og denne gang helst uten tekniske problemer og punkteringer. Resultatmessig ønsker jeg ikke å konkretisere mer enn en god poengplassering, men det kan like godt hende at vi befinner oss helt i teten når vi nærmer oss slutten, sier Mads Østberg.